ZWROTY - ODSTĄPIENIE OD UMOWY

Otrzymany towar możesz zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od objęcia produktu w posiadanie. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu dlatego prosimy o zachowanie ostrożności podczas przymierzania.

Rezygnacji możesz dokonać z całości zamówienia lub z jego części. Należność za zakupiony towar zwrócimy Ci niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki. Należność za zwrócone towary wpłacimy na Twój rachunek bankowy lub na kartę płatniczą. Prosimy o staranne zabezpieczenie zwracanego towaru przed możliwymi uszkodzeniami podczas wysyłki.

Aby dokonać zwrotu należy odesłać towar na adres:

Stilex Michnar Sp. k.
Palikówka 419A
36-073 Strażów

Jeśli to możliwe prosimy o poinformowanie nas o zamiarze zwrotu w terminie 14 dni od otrzymania towaru.
Do przesyłki dołącz dowód zakupu i podpisany formularz zwrotu dostępny tutaj:

doc pdf

UWAGA!

  • Do zwracanego towaru proszę dołączyć dowód zakupu oraz formularz zwrotu



WYMIANY

Aby wymienić towar należy postępować tak jak w przypadku zwrotu. Jako przyczynę zwrotu należy podać "WYMIANA". Następnie proszę złożyć nowe zamówienie.



REKLAMACJE

Pamiętaj, że w przypadku otrzymania towaru wadliwego lub uszkodzonego przysługuje Ci prawo do reklamacji.
Aby złożyć reklamację należy wypełnić poniższy formularz i odesłać go wraz z towarem na adres:

Stilex Michnar Sp. k.
Palikówka 419A
36-073 Strażów

Formularz: pdf doc

W ciągu 14 dni ustosunkujemy się do Twojej reklamacji i powiadomimy Cię drogą mailową o jej rozpatrzeniu. W przypadku uznania reklamacji naprawimy lub wymienimy reklamowany towar na pełnowartościowy. W przypadku braku towaru na wymianę zwrócimy Ci należność za odesłany towar niezwłocznie, a najpóźniej w terminie 14 dni od otrzymania zgłoszenia. Należność za zwrócone towary wpłacimy na Twój rachunek bankowy lub na kartę płatniczą. Prosimy o staranne zabezpieczenie zwracanego towaru przed możliwymi uszkodzeniami podczas wysyłki.

UWAGA! Reklamacji nie podlegają:

  • części wymienne
  • wady powstałe przez naturalne zużycie
  • uszkodzenia mechaniczne (tj. obicia, otarcia, rysy, nacięcia)
  • uszkodzone w sposób mechaniczny zamki błyskawiczne
  • wady powstałe na skutek czyszczenia i mycia środkami do tego nie przeznaczonymi (np. pranie niezgodne z zaleceniami na metce)
  • wady powstałe na skutek działania czynników zewnętrznych
  • wygoda
Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Akceptuj Więcej informacji Odrzuć